Pirkšanas noteikumi

Pirkšanas nosacījumi

Uzmanību! Veikals "9 mēneši" nepieņem preci atgriešanai/maiņai, ja tā iegādāta ar atlaidi vai izpārdošanas laikā.

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt pie pirkuma zemāk pievienotos svarīgākos SIA "9 mēneši", vienotais reģ.Nr. 40203055677 (turpmāk tekstā – “9 mēneši”) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

1.Tā kā 9 mēneši piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

2.9 mēneši visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

3.Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu 9 mēneši izraksta rēķinu un piegādā preces pēc rēķina apmaksas. Izrakstītais rēķins ir jāapmaksā 3 darba dienu laikā no tā nosūtīšanas brīža uz klienta norādīto e-pasta adresi.

4.Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu atsūtīt instrukcijas, rēķinu, pavadzīmi u.c. nepieciešamo dokumentācija.

5.Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no sekojošiem preces saņemšanas veidiem: pasūtītā prece tiek saņemta Omniva pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem vai ar Omniva kurjera starpniecībi, Latvijas Pasts - Latvija un visa pasaule.

6.Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

7.Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".

Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. 9 mēneši saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta vai nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam nosūtīt pieprasījumu uz e-pasta adresi info@9menesi.lv, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Uzņēmuma pārstāvis ar Jums sazināsies 2 nedēļu laikā par iespējamiem preces atgriešanas variantiem. Vairāk informācijas meklē sadaļā "Preces atgriešana". Veikals "9 mēneši" nepieņem preci atgriešanai, ja tā iegādāta ar atlaidi.

8.Preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme, kurā ir noradīta informācija par konkrēto preču servisa apkalpošanu, ja tāda ir paredzēta. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.

9.Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

10.Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

11.Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, 9 mēneši saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.

12.Mārketinga aktivitātes:

*9 mēneši var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.

* Atsevišķos gadījumos 9 mēneši var piešķirt saviem klientiem atlaidi.

* Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā 9 mēneši, Jūs piesakieties jaunumu saņemšanai uz Jūsu e-pastu un/vai sms no 9 mēneši.

14. Atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā, sms nosūtiet atbilstošu paziņojumu uz e-pastu info@9menesi.lv

15. Interneta veikals 9 mēneši patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa numuru vai e-pastu.

16. Ja dažādu iemeslu dēļ (izpirkta prece, kļūda sistēmā u.c.) kāda no Jūsu apmaksātajām precēm nav pieejama, tad uz Jūsu bankas kontu preces vērtībā pilnā apmērā tiek veikta apmaksa par trūkstošo preci 3 dienu laikā. Pieejamā prece tiek izsūtīta 2-7 darba dienu laikā.

Grozs ir tukšs / 0€